Întocmirea dosarelor pentru burse sociale acordate în semestrul al II-lea

Regulament de acordare a burselor
Categorii de posibili beneficiari de bursă/ajutor social și documentele necesare pentru întocmirea dosarului
Cerere bursă socială și Anexă documente/

Dosarele pentru obținerea bursei sociale/ajutor social ocazional, pentru semestrul II, anul universitar 2021/2022, se vor transmite online, în perioada 4-25 februarie, la secretariatele facultății, urmând ca, după verificarea documentelor, dosarele cu documentele originale să fie transmise prin poștă, pe adresa facultății.
Dosarele netrimise online, la termenul de 25 februarie, nu vor fi luate în considerare.
Termenul de transmitere al dosarelor, în original, prin poștă, este data de 2 martie 2022 (data poștei); dosarele cu documentele în original, netransmise prin poștă pana la acest termen nu vor fi aprobate de comisia de burse.

ADRESA de e-mail la care se vor transmite documentele pentru acordarea bursei sociale/ajutor social ocazional este: rosoga.corina@gmail.com
ADRESA DE DESTINAȚIE la care se vor transmite documentele ÎN ORIGINAL pentru acordarea bursei sociale/ajutor social ocazional este: Str. A.I. Cuza, Nr. 13, Craiova, Dolj – Departamentul de GEOGRAFIE (SECRETARIAT)

IMPORTANT!!!
PRECIZĂRI:

Documentele pe care le aveți se pun În ordinea din Anexa 4: LISTA DOCUMENTELOR
După ce le așezați în ordine, bifați DA sau NU (in primele 2 coloane) și în coloana 3 treceți numărul paginii pe document și semnați alături) și în Anexa 4 (LISTA DOCUMENTELOR). In această ordine le pozați sau le scanați (de recomandat în același fișier, sau cât mai puține) și le trimiteți.
Ordinea este aceasta:
Prima este Anexa 4 după care urmează:
– cererea se printează și se completează de mână, aceea este declarația voastră;
– copiile cărților de identitate ale studentului + membrilor familiei;
– documente justificative privind toate veniturile nete ale tuturor membrilor familiei, cei care nu au venituri, dar au peste 18 ani, declarație notarială ca nu realizează venituri pe lunile…….
La adeverințele cu salariu trebuie să apară salariul NET pe luna noiembrie 2021, decembrie 2021 și ianuarie 2022, cei care nu au lucrat complet cele trei luni (de la 1 noiembrie pana la 31 ianuarie) să se specifice în adeverință când au început sau când au încheiat contractul de muncă.
– dacă pe adeverința de la Primărie nu se specifică clar „venitul agricol este (sau nu este) în suma de …..
– aduceți adeverință de venit de la Administrația Financiară pentru anii 2021 și 2022; pentru că ei eliberează aderențe anuale, iar pentru dosar trebuie noiembrie și decembrie 2021 și ianuarie 2022.
– adeverințe de elev sau student ale fraților/surorilor, iar în cazurile preșcolarilor copie după certificatul de naștere;
– taloane alocații
– copie după hotărârea de divorț – dacă părinții au divorțat și studentul nu primește pensie alimentară, trebuie să specifice clar în declarația pe proprie răspundere că nu primește;
– adeverințe sau cupoane privind cuantumul pensiei alimentare pentru student și frații acestuia;
– ancheta socială de la Primărie pentru studenții ale căror familii nu realizează venituri și în cazul în care părinții lucrează sau domiciliază în străinătate (în cerere, la punctual 4, trebuie să taie ce nu este corect)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.